12. Zapamięta nas Gwiazdeczka!

Tej nocy spałam jak Anioł. Nie wiem dlaczego, bo przecież po takich przeżyciach powinnam czuć strach i obawę. Jednak w domu Gonzalo czułam się bezpieczna i sama nie wiem, czy to dlatego, że po prostu bardzo go lubiłam, czy dosypał mi jakiś tajemniczych proszków do wczorajszej herbaty. Nawet jeśli tak, to byłam mu za to bardzo wdzięczna.
Zeszłam na dół do kuchni – jedynego pomieszczenia, które znałam w tym wielkim domu. Wszędzie panowała cisza i spokój. Spojrzałam na zegarek.
09:15.
Pomyślałam, że jest jeszcze wcześnie i Gonzalo pewnie śpi. Chciałam wrócić do pokoju, aby nie panoszyć się po jego domu bez pozwolenia, ale wówczas usłyszałam trzask drzwi i przed moimi oczyma pojawił się Pipita.
- Dzień dobry – przywitał się z uśmiechem. – Jak się spało?
- Dobrze.
- Byłem pobiegać po okolicy – powiedział, otwierając lokówkę i wyjmując z niej wodę mineralną. Wziął dwa, głębokie łyki, poczym zapytał: – Długo spałaś?
- Nie, przed chwilą wstałam. Zdziwiłam się, że ciebie nie ma.
- Powinienem zostawić ci wiadomość. Wybacz.
- Nic się nie stało.
- Zrobię śniadanie. Lubisz jajecznicę?
- Gonzalo, a może ja zrobię, co? Tyle wczoraj dla mnie zrobiłeś, że chociaż tak chciałabym ci się odwdzięczyć.
- Skoro chcesz, to nie będę się upierać – zaśmiał się. – Poradzisz sobie? Tutaj są patelnie, tutaj kubki, czajnik tu, herbata w szafce… Jak coś to szperaj, nie krępuj się. A ja wezmę prysznic.
- Jasne.
- Aha, i jeszcze jedno. Nie mów do mnie Gonzalo – pogroził mi palcem ze śmiechem i zniknął w zakamarkach swojego wielkiego domu.
Zabrałam się do pracy. Gonzalo pojawił się w kuchni w momencie, w którym właśnie nakładałam jajka na talerze.
- Ej no! Pełen wypas – powiedział na widok jajecznicy, grzanek i kawy. – Sam bym lepiej tego nie przygotował.
- Życzę smacznego.
- Wzajemnie.
Rozmowa przy śniadaniu. Czy może być coś lepszego? Zawsze byłam fanką wspólnych posiłków. Zawsze marzyłam o tym, aby przy wspólnym stole zasiadła z nami moja mama. Tata wiele mi o niej opowiadał, mówił, że była wspaniałą kobietą. Marzyłam, aby ją poznać i aby jadła z nami. Ale zamiast mamy towarzyszyła nam pani Zosia i to również było bardzo przyjemne, bo w pewnym sensie zastępowała mi matkę. To z nią rozmawiałam o kobiecych sprawach, chłopakach… To jej zdradzałam swoje babskie tajemnice. Zatęskniłam za moją polską rodziną…
- Dobre – powiedział Gonzalo. – Dodałaś szczypiorek?
- Nie mogłam znaleźć pomidorów, a szczypior leżał na wierzchu, więc go użyłam. Mam nadzieję, że nie był ci potrzebny do czegoś innego.
- W zasadzie to był – zaśmiał się. – Ale sam kazałem ci się rozporządzić w kuchni. Nie przejmuj się. Kupię drugi.
- Odkupię ci go.
- Szczypiorek? Za kilka centów? Nie wygłupiaj się.
- Pipita, wiesz, że nigdy u ciebie nie byłam – powiedziałam, rozglądając się po kuchni. Była ogromna. Prawdopodobnie tak duża jak całe moje mieszkanie w akademiku. – Masz bardzo ładny dom.
- Dzięki.
- Sam tu mieszkasz?
- Tak – odparł, upijając kawę. – Chcesz się wprowadzić? – zaśmiał się, a ja mu zawtórowałam.
- Nie. Zastanawiam się po prostu po co ci tak wielki dom.
- Długa historia.
- Mam czas.
- A szkoła, praca?
- W szkole i tak nie mogłabym się skupić. A poza tym tylko odstraszyłabym innych studentów – powiedziałam, mając na myśli moją opuchniętą od płaczu twarz i rozbite kolano. – A pracę zaczynam popołudniu.
Gonzalo wziął głęboki wdech i odłożył grzankę. Wypił kawę do końca i powiedział:
- Może kiedyś ci opowiem.
- Ty wiesz wszystko o moim życiu.
- Mam coś dla ciebie – rzekł i wyszedł z kuchni.
Zaciekawiła mnie jego historia. Ten dom miał związek z jakąś opowieścią, tylko dlaczego nie chciał mi jej zdradzić? Sądziłam, że jesteśmy przyjaciółmi i nie mamy przed sobą tajemnic. Ja przed nim nie miałam, ale widać to nie działało w dwie strony. Nie chciałam na niego naciskać. Dałam mu czas, bo byłam pewna, że w odpowiednim czasie wszystko mi opowie.
Gonzalo pojawił się w kuchni kilka minut później. Wręczył mi niewielki pakunek owinięty czerwonym papierem.
- Miałem ci to dać po twoim powrocie, ale wtedy Cris powiedział mi, że zaprosił cię na nasz mecz. Byliście tak jakby parą, więc sądziłem, że pójdziesz jego dopingować i nie chciałem robić konkurencji. Teraz to chyba nieaktualne.
- A co to jest? – zapytałam, rozpakowując prezent. Po chwili w dłoniach trzymałam koszulkę Realu Madryt z numerem „20” i nazwiskiem Higuain na plecach. – Jejku, jaka ładna. Dziękuję – powiedziałam, obejmując go serdecznie. – O wiele bardziej wolę takie prezenty, które mają jakieś znaczenie, niż puste brylanty – dodałam, zdejmując z uszu kolczyki, które niegdyś dostałam od Crisa. Przez chwilę zastanawiałam się, co z nimi zrobić. Najprościej byłoby oddać je Ronaldo, ale prezentów się nie oddaje, więc postanowiłam dać je pani Zosi. Będą jej pasować.
- Cieszę się, że ci się podoba. A wiesz gdzie trzymam twój szalik? Przywiesiłem go sobie nad łóżkiem. I codziennie przed zaśnięciem na niego patrzę i myślę o tobie. – Gonzalo odchrząknął, bo chyba nie chciał tego mówić na głos. Speszył się i za przeproszeniem odszedł od stołu, a ja uśmiechnęłam się do siebie.
Przed pracą Gonzalo zawiózł mnie do domu, abym mogła się przebrać i umalować. Wchodząc do domu usłyszałam śmiechy dziewczyn, które zawzięcie o czymś dyskutowały w kuchni.
- O, jest nasza zguba – krzyknęła Klaudia, nie dostrzegając Pipity. – Zaszalałaś, dziewczyno! Całą noc, sam na sam z Crisem. Opowiadaj co się tam działo? – mówiła z podekscytowaniem.
- Ej, Aśka! A co ty masz na sobie? Męskie ciuchy? – Wciąż miałam ubrania pożyczone od Gonzalo. – I to w dodatku ciuchy Pipity! Co się dzieje?
- Cześć, dziewczyny. – Do kuchni wszedł Gonzalo. – Przywiozłem Joasię, aby nie spóźniła się do pracy. Poradzisz sobie?
- Tak – odparłam.
- Zdzwonimy się później. Pa!
- Dziękuję, Gonzalo.
- Drobiazg. Trzymajcie się!
- Co się stało? – Klaudia pociągnęła mnie za rękę i zmusiła do zajęcia wolnego miejsca przy stole. Razem z Irmą wyczekująco na mnie spoglądały. Nie chciałam im wszystkiego opowiadać, ale dla dobra Klaudii chyba musiałam. Ona spotykała się z Karimem, przyjacielem Crisa, i nie wiadomo, czy oni nie byli tacy sami. Aczkolwiek wydawało mi się, że Klaudia nie ma nic przeciwko jednonocnym przygodom.
- Pokłóciłam się z Cristiano.
- Jak to?
- O co?
- Podczas kolacji dużo rozmawialiśmy, no i zeszło nam na tematy bardziej intymne.
- I?
- On chciał, abym pojechała z nim do domu, ale ja nie chciałam. Zdenerwował się. Powiedział mi wiele przykrych słów, między innymi to, że nie na darmo dał mi pieniądze na operację taty.
- Powiedział, że dał ci kasę za seks? – zdziwiła się Irma.
- Nie dosłownie, ale zasugerował mi to. Wiecie jak się poczułam? Byłam zrozpaczona. Wybiegłam stamtąd z płaczem. Biegłam przed siebie, biegłam i biegłam, aż wreszcie niespodziewanie spotkałam Gonzalo. Zabrał mnie do siebie.
- Ja pierdole, co ta dupek! – krzyknęła Klaudia. – Co za skończony idiota! Co on sobie w ogóle wyobrażał?!
- Uspokój się – wtrąciła się Irma.
- Aśka to delikatna i subtelna dziewczyna, która wierzy w miłość. Spotykał się z nią, nie wiedząc tego? Czego on oczekiwał, że poleci na jego kasę? Kuźwa, jakbym miała na koncie pięćdziesiąt tysięcy to oddałabym mu tą kasę od razu, żeby tylko się odczepił. Co za parszywy gnojek!
- Dobrze, że Gonzalo cię odnalazł, bo inaczej byłoby krucho.
- Tak. Jestem mu wdzięczna, bo bardzo mi pomógł. Dobra, idę się przygotować do pracy. Irma, masz jakiś dobry podkład lub puder? Muszę jakoś zatuszować te podpuchnięte oczy.
- Jasne. Umaluję cię.
- Dzięki.
Miałam szczęście, że i moje współlokatorki okazywały mi współczucie. Niejedna pewnie powiedziałaby, że jestem głupia, bo mogłam mieć wszystko, a nie mam nic. Trudno. Wolę nie mieć nic, niż mieć kogoś takiego jak Cristiano. Dobrze, że ta sytuacja miała miejsce, bo przynajmniej poznałam jego prawdziwą twarz.
Nim zniknęłam w swojej sypialni, usłyszałam dzwonek do drzwi. Od razu doskoczyła do nich Irma. Przywitała się z Ridrigo, chłopakiem mieszkającym naprzeciwko i studiującym architekturę wnętrz, poczym wzięła od niego jakiś przedmiot. Zamknęła drzwi i pogrążona w lektorze ruszyła ku kuchni. Zatrzymała się, napotykając mnie na swojej drodze. Od razu wręczyła mi kolorową gazetę, gdzie na pierwszej stronie było moje zdjęcie, kiedy wybiegam z restauracji.
Cholera jasna, zapomniałam, że widzieli mnie dziennikarze.
Usiadłam przy stole i na głos zaczęłam czytać artykuł, który – krótko mówiąc – nie przedstawiał mnie, ani Crisa, w dobrym świetle. Nazwano mnie kolejną kochanką, zabawką bogatego Gwiazdora. Powodem przez który jego relacje z Iriną nie układają się pomyślnie. Napisali, że go wykorzystuję, lecą na kasę i luksusowe życie. A dlaczego wybiegłam z restauracji z płaczem? No jasne, bo wspaniały Cristiano ze mną zerwał!
- To jakaś kpina! – podsumowałam ze zdenerwowaniem. – Dlaczego oni to napisali? Przecież to brednie!
- Brukowce tak już mają. Zmyślają historyjki z nieba. Nie martw się, coś zrobimy.
- Ale co, Irma? Co ja mogę? Nie wygram z nimi, a tym bardziej z Cristiano.
- Sama nie wygrasz, bo się do tego nie nadajesz. Ale od czego masz nas? – powiedziała, spoglądając z zadziornym uśmiechem i błyskiem w oku na Klaudię. – My się już zajmiemy tym Ronaldkiem. Zapamięta nas Gwiazdeczka!
- Co wy chcecie zrobić?
- O nic się nie martw. Cristiano dowie się z kim zadarł.

Muszę powiedzieć, że byłam przerażona wyrazem twarzy moich współlokatorek, kiedy wspominały o zemście. W dodatku coś knuły za moimi plecami, bo często rozmawiały w kuchni, a kiedy i ja się w niej pojawiałam, to dziwnie milkły lub zmieniały temat. Nie podobało mi się, bo mogłam mieć przez nie jeszcze większe kłopoty. I tak już teraz musiałam użerać się z paparazzi, którzy śledzili każdy mój krok. Miałam tego dość! Nigdy w życiu nie chciałabym być popularna. Zero prywatności. Modliłam się, aby to się wreszcie skończyło, ale coś mi mówiło – a zwłaszcza mówiły to Irma i Klaudia – że to dopiero początek.
Starałam się tym nie przejmować i odciąć się od tego. Nie spotykałam się już z Crisiem, od momentu kolacji nie widziałam go ani razu. Swój czas poświęcałam nauce, czyli temu, na czym powinnam się skupić od początku, pracy oraz ponownie zaczęłam udzielać się w wolontariacie. Często towarzyszył mi przy tym Gonzalo, który stał się ulubieńcem małych pacjentów, odbierając mi tym samym zaszczyty order „Uśmiechniętego Słoneczka” nadawany przez dzieci wolontariuszom.
- Co robimy? – zapytał, kiedy opuszczaliśmy mury szpitala. – Możemy jechać do mnie, co ty na to? Napijemy się soku w ogrodzie, możemy obejrzeć jakiś film albo teleturniej.
- A opowiesz mi swoją historię?
- W takim razie możemy jechać na kawę na Gran Via albo do ciebie i pogadać z dziewczynami – zaśmiał się, zmieniając temat.
- Gonzalo, proszę cię… Chciałabym cię lepiej poznać. Dlaczego nie chcesz mi niczego o sobie opowiedzieć?
- Bo to nie jest wesoła historia. A poza tym nie lubię do tego wracać – powiedział, kierując się w stronę samochodu.
- Ja też mam za sobą wiele przykrych wydarzeń, o wszystkich wiesz i bardzo mi pomogłeś wyjść z dołka. Może ja też mogłabym ci jakoś pomóc…
- Radzę sobie. To było dawno i teraz w ogóle o tym już nie myślę. O ile nie pytasz, oczywiście. Bo swoimi pytaniami przywołujesz do mnie smutne wspomnienia.
- Przepraszam.
- To gdzie jedziemy?
- Do mnie.
Po kilkunastu minutach byliśmy już na miejscu. Nie chciałam sprawiać przykrości Gonzalo, ale bardzo chciałam poznać jego przeszłość. Myślę, że wówczas lepiej bym go zrozumiała jako człowieka. To na pewno go ukształtowało. Myślę, że mogłabym wyciągnąć z tego wiele cennych nauk, ale skoro nie chce…
- A dziewczyn jak zwykle nie ma – powiedziałam, wchodząc do pustego mieszkania. – Czego się napijesz?
- Soku – odpowiedział. Wówczas zaczęła dzwonić tego komórka. Odebrał ją i zamienił kilka słów ze swoim rozmówcą. Nie był zadowolony. – Przepraszam – rzekł, po odłożeniu słuchawki. – Dzwonił mój agent i muszę jechać na Santiago Bernabeu. Pracujemy nad przedłużeniem mojego kontraktu.
- Teraz?
- Niestety… Zadzwonię do ciebie wieczorem, to się umówimy na jutro, okay? Bardzo cię przepraszam.
- Skoro musisz to jedź. Tylko uważaj na siebie – powiedziałam z uśmiechem.
- Ty też. Do zobaczenia – rzekł, całując mnie w policzki i wychodząc z domu.
Wreszcie chwila ciszy. Tęskniłam za tym. Nalałam sobie do kubka soku pomarańczowego i pomaszerowałam do pokoju po książkę. Wówczas w domu rozległ się dźwięk dzwonka.
- Czego znowu zapomniałeś? – zaśmiałam się, otwierając drzwi. – O!
Mina mi wyraźnie zrzedła. Spodziewałam się wszystkich, ale…
- Irina? 
__________
Lubicie jak przerywam w takim momencie, nie? :) 

29 komentarzy:

  1. Uwaga zapraszam na http://nana-lewy-milosc.blog.onet.pl
    Bardzo ważna informacja i nowy rozdział Zapraszam do komentowania i czytania!

    Świetny rozdział ciekawe co Irina może chcieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak,lubię jak kończysz w takich momentach,działa to na wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że Asia ma koło siebie Gonzalo. Szkoda tylko, że chyba jeszcze nie widzi pewnej rzeczy, ale tą uwagę zostawię jeszcze dla siebie, aby się przekonać czy mam rację :D
    Teraz jak nic trzeba szykować odwet na tej zakichanej portugalskiej gwiazdece, niech się przekona na własnej skórze, co to znaczy gdy się zadziera z Polką, Ja wiem, że Asia, to spokojna cicha dziewczyna, ale myślę, że może pokazać charakterek i stać ją na to, aby utrzeć nosa Ronaldo, A z pomocą Klaudii i Irmi jest to w stanie zrobić. Jestem pewna, że CR7 zapamięta ją i jej zemstę( o ile taka będzie ) na zawsze.
    I co ta Irina chce?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wkrótce Gonzalo opowie nam swoją historię:) Ciekawe co ta małpa Irina chce od Asi. Czekam na kolejny odcinek.
    PS. Świetnie piszesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. haha to się wyrwało Gonzalo;p widać, że Asia nie jest mu obojętna:) Wizyta Iriny nie wróży nic dobrego;/ ech niech dziewczyny się zemszczą na tym dupku! wrr.... ciekawe co to za historia.. czekam na następny;)

    Ziaba

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaa uwielbiamy jak tak kończysz :D. Jestem ciekawa historii Gonzalo. Irina? No nieźle pewnie ją zmiesza z błotem przez to co przeczytała w gazecie... Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy rozdział. kocham postać Gonzalo! on jest wspaniały, przyjacielski, uroczy, miły, słodki itd. Asia ma wielkie szczęście, że to właśnie Pipita jest jej przyjacielem. ale widać, że może liczyć również na swoje przyjaciółki, Klaudię oraz Irmę. mam nadzieję, że ich zemsta okaże się skuteczna. nie spodziewałam się, że Irina przyjdzie do Aśki. kurcze! ciekawe, czego chce... nie pozostaje mi nic innego, jak czekanie na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, ale to bardzo ciekawey rozdzial! Ciekawi mnie co to za historia Gonzala, co dalej bedzie z Ronaldem, co wymysla dziewczyny przeciwko Ronaldowi, i o co chodzi w ostatniej akcji z Irina? Nie moge sie doczekac nastepnej notki, pozdrawiam ;*!

    http://zaczarowany-ogrod.blog4u.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj nie mogłam zasnąć, więc do 4 czytałam Twój blog ( trzy razy ) i naprawdę nie żałuje, nawet biorąc pod uwagę, że jest 13:14, a ja właśnie wstałam ;D Sama jestem ogromną miłośniczką pisania, nigdy nie pisałam bloga, raczej do szuflady, więc czytanie takich opowiadań jest dla mnie jeszcze bardziej ciekawsze ;D Jestem wybredna jeśli chodzi o blogi, mogę przeglądać ich dziesiątki i żadnego nie przeczytam, bo coś mi nie będzie pasowało : bohaterowie/sposób pisania/sytuacje, które powtarzają się w większości blogów ( jak np. ciąża z zaskoczenia, zdrada piłkarza itp. - oczywiście przedstawione w ten sam mało porywający, mydlany sposób ) dlatego zawsze bardzo miło mi znaleźć bloga, który przykuje moją uwagę na dłużej ;) Czasem jest tak, że blog mi się spodoba, a nie będę miała ochoty dalej śledzić tej historii, bo po prostu mi już wystarcza tyle ile przeczytałam, Twoja wciągnęła mnie na tyle, że z pewnością będę często tu zaglądać ;) Jestem takim cichym krytykiem, co niestety większości się nie podoba ale ja po prostu tak już mam :) To co urzekło mnie w Twoim opowiadaniu prezentuje się mniej więcej tak : ciekawy charakter głównej bohaterki; skomplikowana sytuacja uczuciowa, która rozwija się stopniowo, co wzbudza ciekawość czytelnika; przykład rozdarcia, jak ja to nazywam, czyli miłosny trójkąt, w którym nie każdy jest poinformowany, że się w nim znajduje, w Twoim przypadku świadomość tego ma jedynie Gonzalo, co dodaje smaczku i wzbudza pewne ciepłe uczucia do tego bohatera; bardzo podoba mi się to, że pisząc nie zapominasz wplatać cały czas wątków z Irmą i Klaudią, które wprowadzają do opowiadania wiele świeżości; a na koniec - zachowałaś się jak rasowa pisarka opisując sytuację w której C.Ronaldo zapłacił za operację ojca Asi. Myślę, że wszyscy czytelnicy pomyśleli, że zaszła w nim zmiana, ja byłam tego pewna. Opisałaś to dodając do sceny tyle ciepłych uczuć, a przede wszystkim współczucia CR7, że nie sposób było zaprzeczyć tej szczerości płynącej z tego odcinka. Wykonałaś wspaniały zwrot akcji, tym samym z pewnością zachęciłaś wszystkich czytelników by dalej spędzali z Tobą kolejne tygodnie ;) Postać Gonzalo jest jak najbardziej interesująca, podejrzewam, że nie zawahasz się mu jeszcze " dołożyć ", na co też po cichutku liczę, bo dodałoby to jeszcze więcej charyzmy:) Ogólnie Twoje opowiadanie jest bardzo dobre, przyjemne, ciekawe, więc czekam na dalszy rozwój wydarzeń :D
    POWODZENIA !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko, aż nie wiem co powiedzieć :) Bardzo Ci dziękuję za tak miły komentarz. Znalazło się w nim tak wiele pochwał, że aż mi głupio - nie umiem przyjmować komplementów :P Wiedziałam, że to opowiadanie się ludziom podoba, bo zdradza to liczba komentarzy pod każdym postem. Jednak Twój jest szczególny, bo zwracasz uwagę na pisanie "od kuchni" tzn. charaktery i mieszanie wątków. Jestem szczęśliwa, że ktoś tak docenia moją pracę :)
      Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  10. Hahahahaha! :D Wiem że nie powinnam się śmiać bo sytuacja nie jest zbyt ciekawa ale jakoś jestem rozbawiona :) Ronaldo to dupek ale zawsze taki był więc nie ma się co dziwić ale za to Gonzalo to niczym rycerz na białym koniu :) Asia powinna była wcześniej zwrócić na niego większą uwagę ale chyba już tak jest, że wolimy dupków od porządnych chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesuje mnie teraz Gonzalo, który stara się ukryć coś ważnego.. Mam nadzieje, ze nam to wszystko wyjaśnisz :) No i po co przyszła Irina? Czuje, że to nie będzie miła rozmowa. Czekam na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. GONZALO my love <3 Uwielbiam jego spontaniczność. Asia jak to Asia, ale ma na szczęście kumate kumpele. Jestem ciekawa czy pociągniesz wątek i Asia w końcu będzie z Ronaldo, czy dzięki niemu zacieśni swe więzi z Higuainem :)
    [jo-mayte.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  13. Gonzalo jest cudowny. On jest wspaniałym przyjacielem, a takich osób to ze świecą szukać. Chociaż zastanawia mnie, dlaczego nie powiedzieć co się wydarzyło, że mieszka sam. Jedyne, co mi przychodzi do głowy, że kobieta go zdradziła i zostawiła. Bez względu co to jest - na pewno sprawia mu przypominanie tej sprawy ból.
    Cieszę się, że Asia powiedziała prawdę o Ronaldo swoim współlokatorką. Ciekawe, co one wymyśliły dla Crisa. Na pewno nie będzie to nic milutkiego :D
    Końcówką mnie zaskoczyłaś. Jeśli pojawia się Irina to nie zwiastuje to nic przyjemnego. Raczej przewiduje burzę z piorunami.
    Czekam na nowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. taa, bardzo lubimy jak tak przerywasz ;p
    Gonzalo jest cudowny, tylko ciekawi mnie, do jakich wspomnień nie chce wracać...
    no i jeszcze teraz Irina, oby dała chociażby wytłumaczyć Asi co było między nią, a Crisem.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że Asia może liczyć na wsparcie przyjaciółek i Gonzalo. Tylko ciekawa jestem, jaką on tajemnicę skrywa... I po co przyszła do niej Irina...

    OdpowiedzUsuń
  16. Irina? A co ona niby tam robi? Gonzalo jest wspaniały, że tak wspiera Asie. Ciekawa jestem co knują dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja uwielbiam Gonzalo, to ty nie masz pojęcia, kobieto po prostu :D Jest wyborny, tak wspaniale przez ciebie stworzony, że nie mogę wyjść z podziwu. Jeszcze ta tajemnicza historia z przeszłości, przez którą aż prawie piszczę z ekscytacji sprawia, że po prostu go wielbię :P
    Cris? Cóż, od początku łatwo było odczytać, że chce ją tylko przelecieć, ale potem... Tak bardzo potrafiłaś go zmienić, może raczej sfałszować, że ci uwierzyłam. Kiedy natomiast przeczytałam scenę w restauracji i cris pokazał swoją prawdziwą twarz pomyślałam: 'No, mój stary Cristiano wrócił". Powiedzmy sobie szczerze, w twoim opowiadaniu jest gnojkiem. Czuję, że teraz Irina nieźle dowali biednej Aśce, a ona będzie pocieszana przez... Tak, taaak, Gonzalo <3 Ach, pozachwycam się nim jeszcze torszkę xD
    Czy ja to już mówiłam? Jeśli tak, to się powtórzę, a jeśli nie to musisz mi to wybaczyć: kocam to opowiadanie, kocham Ciebie za stworzenie i cudowne opisywanie tego wszystkiego. Jesteś Małym Geniuszem, Ozilla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Nie spodziewałam się :) Wielkie dzięki za te słowa :*

      Usuń
  18. Tak, ja wręcz uwielbiam jak kończysz w takich momentach :D Ale z drugiej strony może i to dobrze, bo czytelnik czeka z niecierpliwością na kolejny ;) Jestem ciekawa nad jaką zemstą myślą dziewczyny, bo należy mu się jak mało komu! One są nieprzewidywalne, dlatego coś czuję, że wymyślą coś ekstra :D Jesteś...Uwielbiam Gonzalo ;) Prawdziwy przyjaciel z wielką tajemnicą z przeszłości...Jaka to tajemnica? I czy wyjawi Asi prawdę jak będzie na to gotowy? Achh! No nie mogę się doczekać ;)
    I po co Irina przylazła, co? Kurczę...Współczuję Asi, bo to może być strasznie nieprzyjemna rozmowa...Przyjechała do Madrytu się uczuć i spełniać, a niekiedy los daje jej tak po tyłku, że...
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Noo Gonzalo wyskoczył z tym szalikiem ;D Ja tam od samego początku wiedziałam, że Asia nie jest mu obojętna :) Tak się o nią troszczy i w ogóle.. Zastanawia mnie, co dziewczyny wymyśliły, żeby się odegrać na Crisia.. A Irina po ci do Asi przyszła!? Czuję kłopoty..
    Czekam na 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po co przyszła Irina? Pewnie jest wściekła na Aśkę o Cristiano. Musiałaś akurat w takim momencie przerwać? Teraz szybko napisz kolejną część. Błagam!!
    Gonzalo o niej myśli, tak? Coś mi się wydaje, że on coś do niej poczuł. Fajnie by było, gdybyś ich połączyła, bo z nim Aśka mogłaby być naprawdę szczęśliwa. A ten dupek Cristiano niech już się jej nigdy nie pokazuje na oczy. Jeszcze te cholerne brukowce. Uh... jak można tak nakłamać? I oczywiście Cristiano pokazali w dobrym świetle, a o niej powypisywali same brednie. I gdzie tu sprawiedliwość? Niech to jak najszybciej naprawią, a nie, kurde noooo. Mam nadzieję, że Klaudia i Irma dadzą popalić temu palantowi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rany, Gonzalo jest taki cudowny, dlaczego Aśka nie zakocha się w nim? Z nim wiodłaby lepsze życie niż z tym dupkiem, Crisem... Ciekawe, czego będzie chciała Irina od Asi, z pewnością jej nagada i to w nie najlepszym tonie... Widać, że Irma i Klaudia knują coś poważnego... A może to właśnie to spotkanie z Iriną zaplanowały? Jestem ogromnie zaintrygowana ciągiem dalszym! Całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny rozdział ;) Asia już chyba otrząsnęła się z tej nieszczęsnej kolacji. Strasznie mnie ciekawi czego Gonzalo nie chce powiedzieć Asi. Wydaje mi się, że będzie to coś związane z jakąś jego dziewczyną czy coś ;)No i Irina... ciekawe czego chce? nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy następny rozdział :)??

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba się! Gonzalo... Weź ich już zakochaj, bo nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyobrazam sobie tę sytuację z otwieraniem drzwi a tu Irina haha:D Chcę więcej i więcej bo czuję niedosyt, że też w takim momencie musiałaś przerwać, no ale wiadomo trzeba budować napięcie. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. a tak apropo to Gonzalo coś ukrywa, że to niby smutna historia i wgl coś sie za tym kryje. ;p

    OdpowiedzUsuń